valla hocam aynı smsi aldık değerlendirmeden geçmiş bu demek oluyor şube sizi arayacak davet edecek. oda kaydı muhabbeti ise sizi eksik yönlendirmeyeyim oda kaydınız yok diye red de yiyebilirsiniz. gidin hemen yarın kayıt olun desem bu sefer onaylanmazsa 600tl oda kayıt ücreti var ne diyim bilemedim.
ben ön başvuruyu yaptım oda kaydını 2 gün sonra yaptım hemn peşine 2 gün sonra daha geçti sms geldi 1 gün sonra şube aradı bi sonraki gün gittim yarın arıcam şey için diyippara işareti yaptı ertesi gün oldu aramayınca ben gittim şubeye hemen yardımcı oldular son kez bi iki imza attırdılar ve hesaba giriş yapan ama blokeli duran 25000 tl blokesi kalkttı ve çekebildim.