peki hocam onaylandı mı yoksa değerlendiriliyor mu şuan
onaylı hocam kredi kullandım hesaba geçti
hocalarım, sizede özeldende yazdım. buradanda yazmak istedim. bende işletme sahibiyim 2019 mart ayından bu yana. ama esnaf odasına hiç kaydolmadım. bu krediye bende başvurdum aynı mesaj banada bugün geldi. esnaf oda kaydım olmadan kredi kullandırırlarmı bilginiz varmı net bir şekilde? veya kullandırmazlarsa yarın esnaf odasına kaydolasam kredi kullanabilirmiyim yine?