Ben de 31 Martta da başvuru yaptım bana da subeye cagiracagiz şeklinde mesaj geldi ama arayan soran yok geçtiğimiz cuma şubeye gidip sordum benim sectigim şube de 1 personel varmış kobi işlerine bakan oda çok yogunmus haber vereceğiz dedi direk salladı bizi.Odemeler geliyor yardımcı olsanız dedim bir sonuç alamadık bekliyoruz bakalim.Anlayacaginiz arkadaşlar bekleme süreniz seçtiğiniz şubeye göre değişiyor maalesef.