• 09-04-2020, 19:45:09
    #1
    Öncelikle maske satışı ile herhangi bir alakam bulunmadığını ifade etmek istiyorum.

    Şu an ücretsiz olarak dağıtılacağı bildirilen maskelere erişim konusunda sıkıntı mevcut. Ücretli olarak satanlar iyi veya kötü lojistik sorununu ortadan kaldırıyorlardı. Tüm eczanelerde haftalık sınırlama ile ücretsiz dağıtımının (TC kimlik üzerinden takip) ve buna ek olarak cüzzi ücret ile maske satışının serbest olarak yapılmasının gerektiğini düşünüyorum. Yasaklama işlemi maalesef altyapısı hazırlanmadan alınan bir karar.
  • 09-04-2020, 19:45:57
    #2
    Maske başvurusu yapıp telefonuna gelen kod ile eczanelerden alabilecekmişiz bu hafta maskeler dagıtılcakmış eczanelere haberlerde söyledi
  • 09-04-2020, 19:48:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben başvuru yaptim 3 gün oldu ama halen daha gelmedi kargo ile üçretsiz dagitilcani söylediler internet üzerinden
  • 09-04-2020, 19:48:23
    #4
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle maske satışı ile herhangi bir alakam bulunmadığını ifade etmek istiyorum.

    Şu an ücretsiz olarak dağıtılacağı bildirilen maskelere erişim konusunda sıkıntı mevcut. Ücretli olarak satanlar iyi veya kötü lojistik sorununu ortadan kaldırıyorlardı. Tüm eczanelerde haftalık sınırlama ile ücretsiz dağıtımının (TC kimlik üzerinden takip) ve buna ek olarak cüzzi ücret ile maske satışının serbest olarak yapılmasının gerektiğini düşünüyorum. Yasaklama işlemi maalesef altyapısı hazırlanmadan alınan bir karar.
    Bu yazdığınıza katılmıyorum. Bu iş
    Yasaklanmadan önce zaten gerekli açıklama bakanlıktan titizlikle yapılıp maske üreticileri uyarılmasına rağmen malesef bu işi rant haline getirenler yüzünden fiyatlar yüksek olunca alınan bu tedbir gayet doğal oldu. Bu konuda devletimizi sonuna kadar destekliyorum.
  • 09-04-2020, 19:48:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @the_white bi yandan sana katiliyorum bi yandan katilmiyorum dostum
  • 09-04-2020, 19:50:04
    #6
    Maalesef bürokrasi işleri doğruyu dolambaçlı yoldan buluyor. Bir hafta içinde olması gerektiği gibi vatandaşlar kimlikle gidip eczanelerden ücretsiz alabilecek. Baştan beri yapılması gereken en son yapılıyor maalesef. Allah aşkına ptt ile maske mi dağıtılırmış! Normal olağan zamanlarda bile normal kargoların 2 günde getirdiği kargoyu ptt bir haftada getiriyorken şimdi 15 günden önce o maskeleri getiremezler.
  • 09-04-2020, 19:51:49
    #7
    Hocam bu hafta veya onumuzdeki hafta cokacak galiba aynen dediğiniz gibi olacakmış tüm haberlerde çıktı biraz önce. 1 kişi 10 günde 5 tane emaskeyi eczananelerden alabilecekmis yeterli bence zaten sadece isin oldugunda kullanirsin dışarıya çıkınca
  • 09-04-2020, 19:57:44
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, eczanelerden maske dağıtılacak. İlk etapta İstanbul ve Ankara'ya maske gönderimine başlanıyor. Cep telefonunuza gelecek mesajı eczanede göstererek reçete ile ilaç alır gibi sisteme reçete girilerek maske dağıtacağız.

    Fakat sorun şu, vatandaşın 7 ya da 10 gün süre ile 5 maske hakkı bulunacak. Maske sayısı kısıtlı olduğu için kişiler her dışarı çıktığında, markete gittiğinde, toplu taşıma kullandığında bu maskeleri kullanacaklar. Normal şartlarda 2-3 saatte bir değiştirilmesi gereken maske muhtemelen 2 günde bir değiştirilecek. Bu da çeşitli sağlık sorunlarına sebep olacak.
  • 09-04-2020, 20:10:58
    #9
    Şu an maske bulamayan insanlar var Hocam. Yasakla her şey çözülmüyor maalesef.
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazdığınıza katılmıyorum. Bu iş
    Yasaklanmadan önce zaten gerekli açıklama bakanlıktan titizlikle yapılıp maske üreticileri uyarılmasına rağmen malesef bu işi rant haline getirenler yüzünden fiyatlar yüksek olunca alınan bu tedbir gayet doğal oldu. Bu konuda devletimizi sonuna kadar destekliyorum.
    Kafanızın karışık olduğunu görüyorum Hocam
    cixipit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @the_white bi yandan sana katiliyorum bi yandan katilmiyorum dostum