the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle maske satışı ile herhangi bir alakam bulunmadığını ifade etmek istiyorum.

Şu an ücretsiz olarak dağıtılacağı bildirilen maskelere erişim konusunda sıkıntı mevcut. Ücretli olarak satanlar iyi veya kötü lojistik sorununu ortadan kaldırıyorlardı. Tüm eczanelerde haftalık sınırlama ile ücretsiz dağıtımının (TC kimlik üzerinden takip) ve buna ek olarak cüzzi ücret ile maske satışının serbest olarak yapılmasının gerektiğini düşünüyorum. Yasaklama işlemi maalesef altyapısı hazırlanmadan alınan bir karar.
Bu yazdığınıza katılmıyorum. Bu iş
Yasaklanmadan önce zaten gerekli açıklama bakanlıktan titizlikle yapılıp maske üreticileri uyarılmasına rağmen malesef bu işi rant haline getirenler yüzünden fiyatlar yüksek olunca alınan bu tedbir gayet doğal oldu. Bu konuda devletimizi sonuna kadar destekliyorum.