Şu an maske bulamayan insanlar var Hocam. Yasakla her şey çözülmüyor maalesef.
adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yazdığınıza katılmıyorum. Bu iş
Yasaklanmadan önce zaten gerekli açıklama bakanlıktan titizlikle yapılıp maske üreticileri uyarılmasına rağmen malesef bu işi rant haline getirenler yüzünden fiyatlar yüksek olunca alınan bu tedbir gayet doğal oldu. Bu konuda devletimizi sonuna kadar destekliyorum.
Kafanızın karışık olduğunu görüyorum Hocam
cixipit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@the_white bi yandan sana katiliyorum bi yandan katilmiyorum dostum