Maalesef bürokrasi işleri doğruyu dolambaçlı yoldan buluyor. Bir hafta içinde olması gerektiği gibi vatandaşlar kimlikle gidip eczanelerden ücretsiz alabilecek. Baştan beri yapılması gereken en son yapılıyor maalesef. Allah aşkına ptt ile maske mi dağıtılırmış! Normal olağan zamanlarda bile normal kargoların 2 günde getirdiği kargoyu ptt bir haftada getiriyorken şimdi 15 günden önce o maskeleri getiremezler.