• 08-04-2020, 19:50:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam linç etmek yerine anlamaya çalışalım kavga etmeye gerek yok. Pozitif olarak yaklaşın.
    Tamam soruyorum o halde bana bunun cevabını %100 emin şekilde verebilir misiniz?

    Cumhurbaşkanı'nın bunları kendi bütçesinden vermediğini nereden biliyorsunuz? Belki 7 aylık maaşını bu şekilde değerlendirdiler. Ya da;

    Bunların kimin cebinden çıktığını siz söyleyin o halde, tahmini yada varsayım olarak değil , belge ve ispatla lütfen.
  • 08-04-2020, 19:51:11
    #11
    Aradığın yorum şu olabilirmi? "Halkın hediyesi" ? çok önemli bir ibare mi sizce? ufak şeylere takılmayın yapılan işlere bakın.
  • 08-04-2020, 19:54:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ArMa_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam soruyorum o halde bana bunun cevabını %100 emin şekilde verebilir misiniz?

    Cumhurbaşkanı'nın bunları kendi bütçesinden vermediğini nereden biliyorsunuz? Belki 7 aylık maaşını bu şekilde değerlendirdiler.
    Ben bu konuyu hiçbir şekilde karşılıklı atışmaya ve ayrışmaya varmadan devam etmek istiyorum. Cumhurbaşkanı bunları kendi bütçesinden ayırması mümkün değil ki - verdiği 7 aylık maaş çerez parası onlar için -

    O zaman şöyle diyorsunuz. 7 maaş hesaplanmış ve ederi kadarının üstüne o şekilde yazılmış. Kalanına millet yazılacak.


    Bu da mümkün olmadığı için sadece bir fikir almak istedim. Lütfen atışma olmadan devam edelim.



    Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığın yorum şu olabilirmi? "Halkın hediyesi" ? çok önemli bir ibare mi sizce? ufak şeylere takılmayın yapılan işlere bakın.
    Halk şu anda elini taşın altına sokuyorsa halk olmalı, şehitler köprüsüne neden o isim verildi ise burada da aynı şey geçerli.
  • 08-04-2020, 19:57:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu konuyu hiçbir şekilde karşılıklı atışmaya ve ayrışmaya varmadan devam etmek istiyorum. Cumhurbaşkanı bunları kendi bütçesinden ayırması mümkün değil ki - verdiği 7 aylık maaş çerez parası onlar için -

    O zaman şöyle diyorsunuz. 7 maaş hesaplanmış ve ederi kadarının üstüne o şekilde yazılmış. Kalanına millet yazılacak.


    Bu da mümkün olmadığı için sadece bir fikir almak istedim. Lütfen atışma olmadan devam edelim.

    Madem fark arıyoruz ,konuya bu resmi de ekler misiniz? Fatma Hanım'ın farkı da daha iyi çıkar ortaya

  • 08-04-2020, 19:57:52
    #14
    biri çok basit diğeri ise bir ev için ihtiyaç kolisi (tabi paketin icindekilerin işe yarar şeyler oldugunu varsayarak bu yorumu yapacam)
    Cumhurbaşkanımız ufacık bır yazı kolanya ve maske göndermiş
    Oysa bir belediye daha guzel bir koli yollamış.
    Kısacası bizden alınan vergilerle bizleri avutuyorlar.
  • 08-04-2020, 20:00:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ArMa_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem fark arıyoruz ,konuya bu resmi de ekler misiniz? Fatma Hanım'ın farkı da daha iyi çıkar ortaya

    Hocam sen çok farklı anlamışsın, ben sağ görüşlü bir insanım. Orada bir belediye başkanı var. Belediye olarak bakarsak. 2 büyük belediye yardımlarından sonra bazı şeyler ücretsiz oldu. Örnek olan 2 büyük şehir belediyesi mi olmalıydı yoksa cumhurbaşkanlı mi? Allah tez zamanda bizi bu belâdan kurtarsın.



    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri çok basit diğeri ise bir ev için ihtiyaç kolisi (tabi paketin icindekilerin işe yarar şeyler oldugunu varsayarak bu yorumu yapacam)
    Cumhurbaşkanımız ufacık bır yazı kolanya ve maske göndermiş
    Oysa bir belediye daha guzel bir koli yollamış.
    Kısacası bizden alınan vergilerle bizleri avutuyorlar.
    İnanın tartışma çıkarmak değil amacım, kimse düşman olarak görmesin. Sadece insanların algısına üflenip farklı düşündürülmesine üzülüyorum.
  • 08-04-2020, 20:03:55
    #16
    Birakın artık i̇nsanları ayrıştıracak konuları. Ortada bi̇r hi̇zmet var, kıla tüye takılmayın. Takılıyorsanızda kendi̇ni̇ze saklayın.
  • 08-04-2020, 20:05:25
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Canberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birakın artık i̇nsanları ayrıştıracak konuları. Ortada bi̇r hi̇zmet var, kıla tüye takılmayın. Takılıyorsanızda kendi̇ni̇ze saklayın.
    Kendime saklarım veya saklamak sizin haddiniz değil bunu söylemek. Ayrıca kıl tüy dediğiniz halkın cebinden çıkan paranın farklı şekilde lanse edilmesi.
  • 08-04-2020, 20:08:09
    #18
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendime saklarım veya saklamak sizin haddiniz değil bunu söylemek. Ayrıca kıl tüy dediğiniz halkın cebinden çıkan paranın farklı şekilde lanse edilmesi.
    yav he he