Ben bu konuyu hiçbir şekilde karşılıklı atışmaya ve ayrışmaya varmadan devam etmek istiyorum. Cumhurbaşkanı bunları kendi bütçesinden ayırması mümkün değil ki - verdiği 7 aylık maaş çerez parası onlar için -
O zaman şöyle diyorsunuz. 7 maaş hesaplanmış ve ederi kadarının üstüne o şekilde yazılmış. Kalanına millet yazılacak.
Bu da mümkün olmadığı için sadece bir fikir almak istedim. Lütfen atışma olmadan devam edelim.
Madem fark arıyoruz ,konuya bu resmi de ekler misiniz? Fatma Hanım'ın farkı da daha iyi çıkar ortaya