Madem fark arıyoruz ,konuya bu resmi de ekler misiniz? Fatma Hanım'ın farkı da daha iyi çıkar ortaya
Hocam sen çok farklı anlamışsın, ben sağ görüşlü bir insanım. Orada bir belediye başkanı var. Belediye olarak bakarsak. 2 büyük belediye yardımlarından sonra bazı şeyler ücretsiz oldu. Örnek olan 2 büyük şehir belediyesi mi olmalıydı yoksa cumhurbaşkanlı mi? Allah tez zamanda bizi bu belâdan kurtarsın.
biri çok basit diğeri ise bir ev için ihtiyaç kolisi (tabi paketin icindekilerin işe yarar şeyler oldugunu varsayarak bu yorumu yapacam)
Cumhurbaşkanımız ufacık bır yazı kolanya ve maske göndermiş
Oysa bir belediye daha guzel bir koli yollamış.
Kısacası bizden alınan vergilerle bizleri avutuyorlar.
İnanın tartışma çıkarmak değil amacım, kimse düşman olarak görmesin. Sadece insanların algısına üflenip farklı düşündürülmesine üzülüyorum.