Hocam linç etmek yerine anlamaya çalışalım kavga etmeye gerek yok. Pozitif olarak yaklaşın.
Tamam soruyorum o halde bana bunun cevabını %100 emin şekilde verebilir misiniz?
Cumhurbaşkanı'nın bunları kendi bütçesinden vermediğini nereden biliyorsunuz? Belki 7 aylık maaşını bu şekilde değerlendirdiler. Ya da;
Bunların kimin cebinden çıktığını siz söyleyin o halde, tahmini yada varsayım olarak değil , belge ve ispatla lütfen.