• 12-09-2008, 15:17:27
    #10
    Roaccutane kullansak yetmiyor mu? Ben gidip şimdi alayım ama hiç çıkmasın istiyorum
    kükürtlü sabun kullanmıstım. ama pek faydasını görmedim. Benzamycin Diye ilaç kullandım oda geçirmedi...
    Karamasker kardeş sen bana sebamed sabun al bendeki kırmızılıkları geçirdi demişsin ama öleyse nie doktora gittin yani ona göre bende o ilacı alayım
  • 12-09-2008, 16:49:27
    #11
    Roaccutane ı 7 ay kullandım,haziranda bitti kullanım sürem ve şu an yüzüm mükemmel
    Mükemmel bi ilaç,yan etkileri baya fazla ama sonuç mükemmel.
    ilacı kullanırken gün gün etkilerini yazmıştım,blog tutmuştum;
    Roaccutane Günlüğümüz - Our Roaccutane Diaries
  • 12-09-2008, 19:09:31
    #12
    mechul benim ile iletişime geç sana gereken bilgileri veriyim.
  • 12-09-2008, 19:29:57
    #13
    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Roaccutane ı 7 ay kullandım,haziranda bitti kullanım sürem ve şu an yüzüm mükemmel
    Mükemmel bi ilaç,yan etkileri baya fazla ama sonuç mükemmel.
    ilacı kullanırken gün gün etkilerini yazmıştım,blog tutmuştum;
    Roaccutane Günlüğümüz - Our Roaccutane Diaries
    tüm hepsini okudum geçmiş olsun .
    benim arkadaşda kullandı yüzü tertemiz oldu .sivilce çıkmıyor . az iz falan kaldı ilk önce karboksiterapi ve kimyasal peeling
    ile onlarıda geçirdi şimdi yüzü tertemiz.
    benimkide olcak inşallah kimyasal peeling yapıcaktım doktor dedi halen biraz aktivler sivilceler sırtıma baktı sivilce yoktu 3 ilaç verdi dediğim gibi sabun krem ve antibiyotik hap bunlarla sivilceleri kesicek daha sonra kimyasal peeling yaptırıcam 15 gün sonra kimyasal peeling yüzdeki 2. temiz deriyi ortaya çıkarıyor doktor çok iyidi. gittiğimde sekreter hemen msn nickinde site adresimi gördü web ilede biraz tartıştık
    web sitesi avrupa çapında bile ödül almış html sitesi.
    şimdilik bu kadar bende tedavimden sizi haberdar edicem bugün iftardan sonra birazdan verdiği sabun ile yüzümü yıkayacam yatmadan önce de kremi yüzüme sürücem ve antibiyotiği kullanıcam bakalım nolucak inşallah 15 güne kadar sivilceler kesilir zaten çok az bişi çıkıyor.
    kimyasal peelingde yapayım tertemiz olucak yüzüm.
  • 12-09-2008, 19:34:32
    #14
    ankarada kimsayal peling için tavsiteleriniz hangi yerler ??
  • 12-09-2008, 20:12:55
    #15
    bende eskiden sivilce çok vardı. Şimdi az çok çıkıyor. ama çok yok. Hep burnumda çıkıyor her gün yıkıyorum sabunla bol bol durulayıp yıkıyorum. Bir türlü geçmiyor... Bakalım artık ne zaman gitçek karamaske pm ile iletişim bilgilerini verirsen geçebilirim
  • 12-09-2008, 20:27:04
    #16
    chelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankarada kimsayal peling için tavsiteleriniz hangi yerler ??
    hocam pm ile msn adresini bırak

    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende eskiden sivilce çok vardı. Şimdi az çok çıkıyor. ama çok yok. Hep burnumda çıkıyor her gün yıkıyorum sabunla bol bol durulayıp yıkıyorum. Bir türlü geçmiyor... Bakalım artık ne zaman gitçek karamaske pm ile iletişim bilgilerini verirsen geçebilirim
    msn yolladım öm ile.
  • 13-09-2008, 03:46:52
    #17
    Roaccutane'yi öyle kafanıza estiği zaman gidip eczaneden alamazsınız arkadaşlar doktor reçetesinin olması gerekmektedir, ayrıca kimyasal peeling'i kesinlikle yaz aylarında yaptırmayın
  • 13-09-2008, 05:26:53
    #18
    evet doktor reçetesi ile. yaz ayındada yapabilirsin peelingi ama güneşe çıkmaman lazım