afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Roaccutane ı 7 ay kullandım,haziranda bitti kullanım sürem ve şu an yüzüm mükemmel
Mükemmel bi ilaç,yan etkileri baya fazla ama sonuç mükemmel.
ilacı kullanırken gün gün etkilerini yazmıştım,blog tutmuştum;
Roaccutane Günlüğümüz - Our Roaccutane Diaries
tüm hepsini okudum geçmiş olsun .
benim arkadaşda kullandı yüzü tertemiz oldu .sivilce çıkmıyor . az iz falan kaldı ilk önce karboksiterapi ve kimyasal peeling
ile onlarıda geçirdi şimdi yüzü tertemiz.
benimkide olcak inşallah kimyasal peeling yapıcaktım doktor dedi halen biraz aktivler sivilceler sırtıma baktı sivilce yoktu 3 ilaç verdi dediğim gibi sabun krem ve antibiyotik hap bunlarla sivilceleri kesicek daha sonra kimyasal peeling yaptırıcam 15 gün sonra kimyasal peeling yüzdeki 2. temiz deriyi ortaya çıkarıyor doktor çok iyidi. gittiğimde sekreter hemen msn nickinde site adresimi gördü web ilede biraz tartıştık
web sitesi avrupa çapında bile ödül almış html sitesi.
şimdilik bu kadar bende tedavimden sizi haberdar edicem bugün iftardan sonra birazdan verdiği sabun ile yüzümü yıkayacam yatmadan önce de kremi yüzüme sürücem ve antibiyotiği kullanıcam bakalım nolucak inşallah 15 güne kadar sivilceler kesilir zaten çok az bişi çıkıyor.
kimyasal peelingde yapayım tertemiz olucak yüzüm.