Roaccutane ı 7 ay kullandım,haziranda bitti kullanım sürem ve şu an yüzüm mükemmel
Mükemmel bi ilaç,yan etkileri baya fazla ama sonuç mükemmel.
ilacı kullanırken gün gün etkilerini yazmıştım,blog tutmuştum;
Roaccutane Günlüğümüz - Our Roaccutane Diaries