bende eskiden sivilce çok vardı. Şimdi az çok çıkıyor. ama çok yok. Hep burnumda çıkıyor her gün yıkıyorum sabunla bol bol durulayıp yıkıyorum. Bir türlü geçmiyor... Bakalım artık ne zaman gitçek karamaske pm ile iletişim bilgilerini verirsen geçebilirim