• 06-04-2020, 19:23:20
    #1
    Cumhurbaşkanı Erdoğan:
    Yeşilköy'deki havaalanı ve Sancaktepe'deki havaalanı bin yataklı hastaneye çevrilecek.
    Parayla maske satışı yasaktır. Salgın bitine kadar vatandaşlarımızın tamamına yetecek maske stoğumuz vardır"
    Masker satışı olmayacakmış ücretsiz olarak dağıtılacakmış. (Bu noktada bireysel olarak mı bilmiyorum ama marketlerde ücretsiz sekilde maske eldiven olacakmış)
    Geliri olmayanlar devlete başvuru yapacağını. Valilik ve Edevlet üzerinden başvuru olacakmış.
    Ptt nin dağıttığı maskeler e-devlet üzerine geçişi sağlanıp başvuru e-devlet uzerınden olacak.
    Çalışanların ücretlerinin asgari ücretini geçmeyecek şekilde 3'te 2 sini biz ödüyoruz.
    Çalışan ve görevli olanlar dışındaki tüm vatandaşlarımızın evde kalmasını sağlayarak yayılma hızının azami rakama indirmeliyiz.
    dedi.
  • 06-04-2020, 19:26:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben yevmiye çalışıyorum günlük yömiye olarak ben bundan nasıl faydalanabilirim bilginiz var mı
  • 06-04-2020, 19:29:03
    #3
    İşsizlik maaşına zam var mı
  • 06-04-2020, 19:29:07
    #4
    TeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben yevmiye çalışıyorum günlük yömiye olarak ben bundan nasıl faydalanabilirim bilginiz var mı
    Valiliği arayıp yada e-devlet üzerinden durumunuzu anlatacakmışsınız öyle dedi.



    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşsizlik maaşına zam var mı
    Hayır hocam onunla ilgili birşey söylemedi.
  • 06-04-2020, 19:30:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben yevmiye çalışıyorum günlük yömiye olarak ben bundan nasıl faydalanabilirim bilginiz var mı
    Ben de işsizim hocam. 600 günden 48 gün eksiğim olduğu için işsizlik maaşından da faydalanamadım. E devlete baktım şimdi ama çok ağır çalışıyor sanırım maske olayı yüzünden epey yoğun. Gece tekrar deneyeceğim
  • 06-04-2020, 19:31:59
    #6
    AHL'nin bu amaçla kullanılması gayet yerinde.Muhalefet bu talepte bulunmuştu daha önce.İBB'den sonra hükümet'in de maskeyi ücretsiz vermemesi olmazdı zaten.
    Yalnız bu çalışanları maaşı konusunda anlamadığım bir şey var.Bundan kayıt dışı çalışanlar yararlanamıyor,çünkü kayıt dışı çalışanlar; sgk'da kayıtlı geriye dönük günleri olmadığından kısa çalışma ödeneğinden yararlanamıyor.Bu konuda bir düzenleme gelmeli.
  • 06-04-2020, 19:32:11
    #7
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valiliği arayıp yada e-devlet üzerinden durumunuzu anlatacakmışsınız öyle dedi.




    Hayır hocam onunla ilgili birşey söylemedi.
    edevlette hangi kategoriden hocam gelir testi gibi bir şey yazdım çıkmadı



    Maske siparişi edevlet verdim dünde ptt verdik daha gelmedi bakalım
  • 06-04-2020, 19:37:26
    #8
    Cumhurbaşkanın açıklamasına göre valilik ve e devlet üzerinden basvurulcak kişi durumunu telefon yoluyla detaylı anlatılacakmış. e devlet üzerinde açılmamıs sistem bunun icin calısma yapılıyormuş. bir de yanlıs anlamadıgım kadarı ile belirli bir kişi sayısına kadar bu olacakmış. yani herkese verilmeyecek bu para
  • 06-04-2020, 19:38:47
    #9
    Mukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanı Erdoğan:
    Yeşilköy'deki havaalanı (Atatürk Havalimanı demedi) ve Sancaktepe'deki havaalanı bin yataklı hastaneye çevrilecek.
    Parayla maske satışı yasaktır. Salgın bitine kadar vatandaşlarımızın tamamına yetecek maske stoğumuz vardır"
    Masker satışı olmayacakmış ücretsiz olarak dağıtılacakmış. (Bu noktada bireysel olarak mı bilmiyorum ama marketlerde ücretsiz sekilde maske eldiven olacakmış)
    Geliri olmayanlar devlete başvuru yapacağını. Valilik ve Edevlet üzerinden başvuru olacakmış.
    Ptt nin dağıttığı maskeler e-devlet üzerine geçişi sağlanıp başvuru e-devlet uzerınden olacak.
    Çalışanların ücretlerinin asgari ücretini geçmeyecek şekilde 3'te 2 sini biz ödüyoruz.
    Çalışan ve görevli olanlar dışındaki tüm vatandaşlarımızın evde kalmasını sağlayarak yayılma hızının azami rakama indirmeliyiz.
    dedi.

    https://youtu.be/H_eqd0YrKFI


    Hocam Atatürk demiş 1:50 itibaren diyor

    Onu kim yazmış yanlış yada yalan yazmış Atatürk denilmezse büyük günaha gireriz onsuz asla olmaz