Cumhurbaşkanı Erdoğan:
Yeşilköy'deki havaalanı ve Sancaktepe'deki havaalanı bin yataklı hastaneye çevrilecek.
Parayla maske satışı yasaktır. Salgın bitine kadar vatandaşlarımızın tamamına yetecek maske stoğumuz vardır"
Masker satışı olmayacakmış ücretsiz olarak dağıtılacakmış. (Bu noktada bireysel olarak mı bilmiyorum ama marketlerde ücretsiz sekilde maske eldiven olacakmış)
Geliri olmayanlar devlete başvuru yapacağını. Valilik ve Edevlet üzerinden başvuru olacakmış.
Ptt nin dağıttığı maskeler e-devlet üzerine geçişi sağlanıp başvuru e-devlet uzerınden olacak.
Çalışanların ücretlerinin asgari ücretini geçmeyecek şekilde 3'te 2 sini biz ödüyoruz.
Çalışan ve görevli olanlar dışındaki tüm vatandaşlarımızın evde kalmasını sağlayarak yayılma hızının azami rakama indirmeliyiz.
dedi.
Cumhurbaşkanı Erdoğanın son dakika konuşması
11
●465
- 06-04-2020, 19:29:07Valiliği arayıp yada e-devlet üzerinden durumunuzu anlatacakmışsınız öyle dedi.TeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam onunla ilgili birşey söylemedi.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-04-2020, 19:30:58Üyeliği durdurulduBen de işsizim hocam. 600 günden 48 gün eksiğim olduğu için işsizlik maaşından da faydalanamadım. E devlete baktım şimdi ama çok ağır çalışıyor sanırım maske olayı yüzünden epey yoğun. Gece tekrar deneyeceğimTeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-04-2020, 19:31:59AHL'nin bu amaçla kullanılması gayet yerinde.Muhalefet bu talepte bulunmuştu daha önce.İBB'den sonra hükümet'in de maskeyi ücretsiz vermemesi olmazdı zaten.
Yalnız bu çalışanları maaşı konusunda anlamadığım bir şey var.Bundan kayıt dışı çalışanlar yararlanamıyor,çünkü kayıt dışı çalışanlar; sgk'da kayıtlı geriye dönük günleri olmadığından kısa çalışma ödeneğinden yararlanamıyor.Bu konuda bir düzenleme gelmeli. - 06-04-2020, 19:32:11edevlette hangi kategoriden hocam gelir testi gibi bir şey yazdım çıkmadıerroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maske siparişi edevlet verdim dünde ptt verdik daha gelmedi bakalım - 06-04-2020, 19:37:26Cumhurbaşkanın açıklamasına göre valilik ve e devlet üzerinden basvurulcak kişi durumunu telefon yoluyla detaylı anlatılacakmış. e devlet üzerinde açılmamıs sistem bunun icin calısma yapılıyormuş. bir de yanlıs anlamadıgım kadarı ile belirli bir kişi sayısına kadar bu olacakmış. yani herkese verilmeyecek bu para
- 06-04-2020, 19:38:47Mukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://youtu.be/H_eqd0YrKFI
Hocam Atatürk demiş 1:50 itibaren diyor
Onu kim yazmış yanlış yada yalan yazmış Atatürk denilmezse büyük günaha gireriz onsuz asla olmaz