AHL'nin bu amaçla kullanılması gayet yerinde.Muhalefet bu talepte bulunmuştu daha önce.İBB'den sonra hükümet'in de maskeyi ücretsiz vermemesi olmazdı zaten.
Yalnız bu çalışanları maaşı konusunda anlamadığım bir şey var.Bundan kayıt dışı çalışanlar yararlanamıyor,çünkü kayıt dışı çalışanlar; sgk'da kayıtlı geriye dönük günleri olmadığından kısa çalışma ödeneğinden yararlanamıyor.Bu konuda bir düzenleme gelmeli.