Arkadaşlar ben yevmiye çalışıyorum günlük yömiye olarak ben bundan nasıl faydalanabilirim bilginiz var mı
Ben de işsizim hocam. 600 günden 48 gün eksiğim olduğu için işsizlik maaşından da faydalanamadım. E devlete baktım şimdi ama çok ağır çalışıyor sanırım maske olayı yüzünden epey yoğun. Gece tekrar deneyeceğim