TeK_Cizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben yevmiye çalışıyorum günlük yömiye olarak ben bundan nasıl faydalanabilirim bilginiz var mı
Ben de işsizim hocam. 600 günden 48 gün eksiğim olduğu için işsizlik maaşından da faydalanamadım. E devlete baktım şimdi ama çok ağır çalışıyor sanırım maske olayı yüzünden epey yoğun. Gece tekrar deneyeceğim