Cumhurbaşkanın açıklamasına göre valilik ve e devlet üzerinden basvurulcak kişi durumunu telefon yoluyla detaylı anlatılacakmış. e devlet üzerinde açılmamıs sistem bunun icin calısma yapılıyormuş. bir de yanlıs anlamadıgım kadarı ile belirli bir kişi sayısına kadar bu olacakmış. yani herkese verilmeyecek bu para