• 06-04-2020, 12:03:25
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Profesyonel olarak birden çok yere bakıyorum tütün ve cafe olarak. Yaklaşık 2 3 yıldır kaliteli tütün bulmanız zor. Size önemli bir kaç bilgi aktarayım.
    Al fakher poşeti veya kırmızı plastik kutulu aldığınız tütünlerin hepsi merdiven altı üretim yapanların tütünleri.
    Dış reklam jelatini kolayca soyulur üst açma yerinden anlayabilirsiniz.
    Baskısı farklıdır.
    Şerbet oranı çok aşırı oluyor genelde
    Parmağınız ile tadarak anlayabilirsiniz tecrübeniz var ise
    nakhla çift elma her kesime hitap etmez dolgunluk ve tat oranı AF göre farklıdır
    Nakhla cappuccino kısaca kapi yazalım 😄 sarı tütün bulursanız ve eğer eski ve güzel muhafaza edilmiş tütün ise gram altın ile aynı fiyatı var. Bir şekilde bulursanız şimdiden afiyet olsun
    Tek kullanımlık plastik marpuç ile içmeyin. Yapımını görseniz bir daha içmezsiniz zaten
    Çift elma ve capi plastik marpuç ile içerseniz normale oran ile yüzde 60 ile 70 arası doygunluk kaybı olur

    Daha çok yazılacak şey var aslında bilgi almak isteyen yazabilir. Tütün ve nargile ürünleri tedarik etmiyorum. Karışım önerisi isterseniz mükemmel karışım tavsiyeleri verebilirim. Virüs sonrası bir buluşma yapabiliriz 😄 herkese afiyet olsun. Mobilden yazıyorum yazım hataları için kurusa bakmayın.
  • 06-04-2020, 14:10:32
    #47
    Kefo Trip ve Elektrikli Ocak aldım geçen N11'den. Kömürü ile 280 liraya geldi çantası da var şık bir takım.
    Yalnız civardaki tütüncüden açık Adalya almıştım tat namına hiç bir şey yok tütünde. Bunu internetten alabileceğimiz yer var mıdır?
  • 06-04-2020, 14:20:59
    #48
    Pm ile aradığınız ürünleri yazarsanız.
    Yardımcı olmaya çalışırım.
  • 06-04-2020, 14:32:48
    #49
    2011'den beri düzenli olarak nargile içerim. Kaliteli tütün bulmak zor.
  • 06-04-2020, 14:44:58
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011'den beri düzenli olarak nargile içerim. Kaliteli tütün bulmak zor.
    Kaliteli üzüm tütünü yok. Dubai'den getiriyordum ben kendi müşterilerim vardı fakat artık kalmadı hepsi çakma artık tütünlerin çok nadir var
  • 06-04-2020, 16:57:35
    #51
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli üzüm tütünü yok. Dubai'den getiriyordum ben kendi müşterilerim vardı fakat artık kalmadı hepsi çakma artık tütünlerin çok nadir var
    Üzüm tütünü 2013-2015 yılları arası çok güzeldi üzümü yer gibi icerdik )

    Bu arada sizlere bir tavsiyem daha olucak:

    Tütün olarak pişmiş şeftali veya yanık şeftali tütünunu mutlaka deneyin

    Anason ve o tada yakın olan takımlar da içmeyin tadını alamazsınız.

    Diyarbakirda içmiştim en son sırf o nargile için bile fırsat bulunca 100km gidip geliyorum )

    Anason ve benzeri elfakher tütünler ini cam lulelerde içmeyin, tad alamazsınız.

    Anasonun en güzel tad verdiği takımlar Azeri takimlaridir ve Konya takımları elmas marpuch lar ile daha yoğun tad alırsınız sebebi ise normal takımlara göre bakır olduğundan tadı tutuyor.

    Ayrica social smoke tütünleride çok güzel.

    Yurt dışında yasiyan bi abimiz tütün getiriyordu bayram gelmiş gibi seviniyorduk )

    O tütünler in 100 gr mi 300-400 TL den başlıyordu premium tütünler di. ( social smoke değil tabi paketleri siyah oluyordu genelde) onlardanda mutlaka denemelisiniz.

    Ek olarak suan bulunduğumuz malum durumlardan dolayı yakın çevreniz dışında ki ortamlarda nargile içmeme izi tavsiye ederim.

    Genelde kare kömürler uzun süreli içim sağlar ama anason vb için meşe kömürü daha ideal oluyor.

    Ek olarak takımın suyunu sürekli değiştirmeyin 3-4 gün arayla degistirin ve temiz bir ortamda saklayın.

    Marpuclari silikon olmadığı sürece kesinlikle yıkmayın çünkü normal cafe Marpuclari ( içinde tel oluyor) o tel şu değdi anda paslaniyor tecrübe ile sabit bir sure sonra kusma durumu oluşturur ve nargile den soğutur.

    @SmmXL; sizdede tecrübelerinizi bekliyoruz 😂
  • 06-04-2020, 17:06:02
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzüm tütünü 2013-2015 yılları arası çok güzeldi üzümü yer gibi icerdik )

    Bu arada sizlere bir tavsiyem daha olucak:

    Tütün olarak pişmiş şeftali veya yanık şeftali tütünunu mutlaka deneyin

    Anason ve o tada yakın olan takımlar da içmeyin tadını alamazsınız.

    Diyarbakirda içmiştim en son sırf o nargile için bile fırsat bulunca 100km gidip geliyorum )

    Anason ve benzeri elfakher tütünler ini cam lulelerde içmeyin, tad alamazsınız.

    Anasonun en güzel tad verdiği takımlar Azeri takimlaridir ve Konya takımları elmas marpuch lar ile daha yoğun tad alırsınız sebebi ise normal takımlara göre bakır olduğundan tadı tutuyor.

    Ayrica social smoke tütünleride çok güzel.

    Yurt dışında yasiyan bi abimiz tütün getiriyordu bayram gelmiş gibi seviniyorduk )

    O tütünler in 100 gr mi 300-400 TL den başlıyordu premium tütünler di. ( social smoke değil tabi paketleri siyah oluyordu genelde) onlardanda mutlaka denemelisiniz.

    Ek olarak suan bulunduğumuz malum durumlardan dolayı yakın çevreniz dışında ki ortamlarda nargile içmeme izi tavsiye ederim.

    Genelde kare kömürler uzun süreli içim sağlar ama anason vb için meşe kömürü daha ideal oluyor.

    Ek olarak takımın suyunu sürekli değiştirmeyin 3-4 gün arayla degistirin ve temiz bir ortamda saklayın.

    Marpuclari silikon olmadığı sürece kesinlikle yıkmayın çünkü normal cafe Marpuclari ( içinde tel oluyor) o tel şu değdi anda paslaniyor tecrübe ile sabit bir sure sonra kusma durumu oluşturur ve nargile den soğutur.

    @SmmXL; sizdede tecrübelerinizi bekliyoruz 😂
    banada şimdi pişmiş şeftali gelecek bakalım aynen dediğiniz gibi eski üzümün tadı yok ben üzüm nane ve pişmiş şeftaliden baska nargile icemiyorum. Cok eskiden anason iciyordum ağır oldugu icin bıraktım
  • 06-04-2020, 19:51:53
    #53
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzüm tütünü 2013-2015 yılları arası çok güzeldi üzümü yer gibi icerdik )

    Bu arada sizlere bir tavsiyem daha olucak:

    Tütün olarak pişmiş şeftali veya yanık şeftali tütünunu mutlaka deneyin

    Anason ve o tada yakın olan takımlar da içmeyin tadını alamazsınız.

    Diyarbakirda içmiştim en son sırf o nargile için bile fırsat bulunca 100km gidip geliyorum )

    Anason ve benzeri elfakher tütünler ini cam lulelerde içmeyin, tad alamazsınız.

    Anasonun en güzel tad verdiği takımlar Azeri takimlaridir ve Konya takımları elmas marpuch lar ile daha yoğun tad alırsınız sebebi ise normal takımlara göre bakır olduğundan tadı tutuyor.

    Ayrica social smoke tütünleride çok güzel.

    Yurt dışında yasiyan bi abimiz tütün getiriyordu bayram gelmiş gibi seviniyorduk )

    O tütünler in 100 gr mi 300-400 TL den başlıyordu premium tütünler di. ( social smoke değil tabi paketleri siyah oluyordu genelde) onlardanda mutlaka denemelisiniz.

    Ek olarak suan bulunduğumuz malum durumlardan dolayı yakın çevreniz dışında ki ortamlarda nargile içmeme izi tavsiye ederim.

    Genelde kare kömürler uzun süreli içim sağlar ama anason vb için meşe kömürü daha ideal oluyor.

    Ek olarak takımın suyunu sürekli değiştirmeyin 3-4 gün arayla degistirin ve temiz bir ortamda saklayın.

    Marpuclari silikon olmadığı sürece kesinlikle yıkmayın çünkü normal cafe Marpuclari ( içinde tel oluyor) o tel şu değdi anda paslaniyor tecrübe ile sabit bir sure sonra kusma durumu oluşturur ve nargile den soğutur.

    @SmmXL; sizdede tecrübelerinizi bekliyoruz 😂

    Selamun aleyküm, hocam bir kaç sorum olacaktı kararsızım ve fikir almak istiyorum

    Devamlı evde içmek için bir nargile almak istiyorum, fakat bu internetten bakıyorum ama internette olan takımlardan pek anlamıyorum.
    Hangi takımı önerirsiniz, sipariş geçmek istiyorum artık bir yerden çünkü 1 haftadır bakıyorum

    Önerebileceğiniz bir internet sitesi ve nargile takımı var mı?
    Tabi bunların yanında tütün kömür kömür yakma aletide almak istiyorum DM kutunuz dolu mesaj gönderemedim
  • 06-04-2020, 19:58:13
    #54
    onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tütün temin edebilirim. Türkiye’nin en kaliteli tütünü olduğunu iddaa ediyorum.
    detaylı pm atar mısın