Konu
Aramızda nargileci var mı?
06-04-2020, 14:10:32
#47
budakerkan
Kefo Trip ve Elektrikli Ocak aldım geçen N11'den. Kömürü ile 280 liraya geldi çantası da var şık bir takım.
Yalnız civardaki tütüncüden açık Adalya almıştım tat namına hiç bir şey yok tütünde. Bunu internetten alabileceğimiz yer var mıdır?