Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011'den beri düzenli olarak nargile içerim. Kaliteli tütün bulmak zor.
Kaliteli üzüm tütünü yok. Dubai'den getiriyordum ben kendi müşterilerim vardı fakat artık kalmadı hepsi çakma artık tütünlerin çok nadir var