• 04-04-2020, 00:11:44
    #10
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hcaptcha.com
    Web sonuçları
    hCaptcha - Earn money with a captcha
    ne kadar kazandırıyor acaba bilgisi olan var mı
  • 04-04-2020, 00:12:51
    #11
    Sürekli onay yaptırtıyor bana 5 10dk da bir de onaylaması ölüm bi ara çift gösteriyordu falan dğdişik bir şey.Beni genelde robot olarak görüyor.
  • 04-04-2020, 00:13:03
    #12
    Uyuz bir şey gerçekten.
  • 04-04-2020, 00:14:12
    #13
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    hcaptcha'yı r10 koymadı arkadaşlar. Cloudflare kendisi getirdi maalesef. Kendisi çıkarıyor o captchayı.
  • 04-04-2020, 00:15:43
    #14
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstüne üstlük CDN için ayrı doğrulama gerekiyor ana domainde dolaşırken resimler gözükmüyor bazen. Google captcha iyiydi
    hakikatten cdn.r10.net adresine girdim captchadan geçtim şimdi resimleri görebiliyorum, 2 saattir 15 defa modem resetledim resimler yok diye
  • 04-04-2020, 00:18:58
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni captcha ve bir linke tıkladığımızda karşımıza çıkan "R10'dan ayrılıyorsunuz" ekranı gerçekten çok kötü ve kullanışsız. Sanki webmaster farklı bir linke gittiğini bilmiyormuş gibi.
    Her ikisi de fazladan tık ve fazladan yorulmak demek. Günümüz koşullarında ne kadar sadeleşsek ne kadar az tıka insek derken eski halini aratıyor.
  • 04-04-2020, 00:19:24
    #16
    Acaba benim gibi başkası da şu yeni captcha ısınmayıp sinir oluyor mu diye düşünürken konunum açıldığını gördüm, gerçekten insani yeter artık beee dedirtecek seviyeden olmuş, eskisi gene iyiydi kabullenmiştik ama bu gerçekten bezdiriyor
  • 04-04-2020, 00:22:23
    #17
    2 kez köpek resmi seçemedim insandan saymadı .d
  • 04-04-2020, 00:24:32
    #18
    thenefy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni captcha ve bir linke tıkladığımızda karşımıza çıkan "R10'dan ayrılıyorsunuz" ekranı gerçekten çok kötü ve kullanışsız. Sanki webmaster farklı bir linke gittiğini bilmiyormuş gibi.
    Her ikisi de fazladan tık ve fazladan yorulmak demek. Günümüz koşullarında ne kadar sadeleşsek ne kadar az tıka insek derken eski halini aratıyor.
    Evet oda çok kötü. R10 dan başka sayfaya gittiğini bilmeyen zaten forumda değildir.