Yeni captcha ve bir linke tıkladığımızda karşımıza çıkan "R10'dan ayrılıyorsunuz" ekranı gerçekten çok kötü ve kullanışsız. Sanki webmaster farklı bir linke gittiğini bilmiyormuş gibi.

Her ikisi de fazladan tık ve fazladan yorulmak demek. Günümüz koşullarında ne kadar sadeleşsek ne kadar az tıka insek derken eski halini aratıyor.