Acaba benim gibi başkası da şu yeni captcha ısınmayıp sinir oluyor mu diye düşünürken konunum açıldığını gördüm, gerçekten insani yeter artık beee dedirtecek seviyeden olmuş, eskisi gene iyiydi kabullenmiştik ama bu gerçekten bezdiriyor