Valla ben hCaptcha'dan çok memnunum, google captcha bir türlü geçilmiyordu, acaip acaip resimler çıkartıp neresine basacağımızı anlayamıyorduk, trafik lambasını seç diyor trafik lambası 3 kareye bölünmüş ucu başka karede falan oluyordu, birde lazyload vardı yavaş yavaş geliyordu resimler tıkladıktan sonra kriz geçiriyordum geçene kadar, şimdi en azından akıcı neye basacağımız belli.
Ama bunun için aslında captcha değilde, telefonları açarken çizerek açma şifre yöntemi var ya, onun gibi bir şey koysalar, r10 için kodlansa her girişte random olsa, üstte png olarak ne tarafa çizmemiz gerektiği gözükse mouse ile onu çizsek swipe ile açılsa hoş olur.