Recapcha da otomatik olarak onaylama vardı. Bunda her seferinde girmek gerekiyor ve bir ölüm. Hcaptcha nedir diye baktım pra kazandıran captchalardan herhalde.

Bunu forum mu tercih etti yoksa güvenlik farklı bir yerden mi sağlanıyor bilmiyorum. Ama hiç beğenmedim.