• 04-04-2020, 00:47:45
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dar gelirli bi aileyiz hocam.
    Rabbim yardımcınız olsun, inşallah vakti zamanı gelince daha iyi şartlara erişir, ailenizle güzel bir ömür geçirirsiniz sevgili hemşehrim.
  • 04-04-2020, 01:55:34
    #38
    Hocam KDV'si ve ÖTV'si ile geri alacaklar

    Allah sonumuzu hayır etsin
  • 04-04-2020, 01:57:23
    #39
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1076529555-post22.html

    şu mesajın geldi aklıma hemen. Neyse....
    Ailemden bağımsız yaşıyorum.
    Ailem adına yorum attım.
    Kişisel olarak soruyorsan milyonerim.
    Bir gün yüzyüze gelirsek banka hesaplarımı göstereyim.
  • 04-04-2020, 01:58:10
    #40
    Yine de bunu kullanacak dolanxdırıcılara karşı dikkatli olmalıyız. .
  • 04-04-2020, 02:34:10
    #41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailemden bağımsız yaşıyorum.
    Ailem adına yorum attım.
    Kişisel olarak soruyorsan milyonerim.
    Bir gün yüzyüze gelirsek banka hesaplarımı göstereyim.
    Bana bir şey göstermene gerek yok. Kendin milyoner, ailen dar gelirli ise bu ayıp sana ömür boyu yeter bana bir şey ispat etmene gerek yok
  • 04-04-2020, 04:10:30
    #42
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bir şey göstermene gerek yok. Kendin milyoner, ailen dar gelirli ise bu ayıp sana ömür boyu yeter bana bir şey ispat etmene gerek yok
    Sen ciddi olamazsın
  • 04-04-2020, 10:38:55
    #43
    Gold üye, şirket sahibinin evine devlet yardımı geliyor. Açık soruyorum utanıp, sıkılmıyor musunuz?
  • 04-04-2020, 12:04:57
    #44
    Annemlere giderken yolda bende 3 bekçi bir görevli gördüm para verdiler
    Yer batman
    Baktığınız zaman olası sokağa çıkma yasağından sonra devlet zengin fakir gözetmeksizin yardım yapması gerekiyor..
  • 04-04-2020, 12:12:38
    #45
    kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gold üye, şirket sahibinin evine devlet yardımı geliyor. Açık soruyorum utanıp, sıkılmıyor musunuz?
    Arkadaşlar çok abarttınız. Şirket derken şahıs şirketi.
    Şuan vergi denetime yakalandım tahmini çıkacak borç 90-130 bin arası. Şahıs şirketi açmanın sebebi budur. Öyle milyoner değilim. Kafanıza göre yargılamayın
    İyi forumlar