• 03-04-2020, 22:17:50
    #28
    Şu hale bakın dalga geçmeler alay etmeler.
    Gerçek ihtiyac sahipleri için çok güzel bir gelişme.
    Turizm sektöründe çalışıyorum durumlar malum maaşıımızın &60 kısmı devlet tarafından karşılanacaktır.
    Sizlerde bu şekilde zor durumda olan sektörü kapsıyorsa başvuruda bulunabilirsiniz.
  • 03-04-2020, 22:21:13
    #29
    hocam bende çerkezköyde yasıyorum. belki ailede çalışan görülmüyosa ona göre dağıtma kararı almış olabilirler.
  • 03-04-2020, 22:22:34
    #30
    Bana da sms geldi para ver diye
  • 03-04-2020, 22:34:21
    #31
    blackforecast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende çerkezköyde yasıyorum. belki ailede çalışan görülmüyosa ona göre dağıtma kararı almış olabilirler.
    2 Öğrenci gözüküyor hocam.
    Ben de çalışan olarak daha doğrusu kendime ait bir şirketim olduğu için çalışan olarak gözükebilirim. Ama bunun sonucu birşeyi değiştirmez.
    • blackforecast
    blackforecast bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 03-04-2020, 23:45:53
    #32
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Hadi yine iyisiniz hocam 😁
  • 03-04-2020, 23:52:58
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Öğrenci gözüküyor hocam.
    Ben de çalışan olarak daha doğrusu kendime ait bir şirketim olduğu için çalışan olarak gözükebilirim. Ama bunun sonucu birşeyi değiştirmez.
    Gelir durumunuz nedir hocam, hiç beklemediğiniz anda gelmiş olması bu işte bir hata yapıyor olabilirler mi diye düşünmeme sebep oldu açıkçası.

    Dar gelirli ailelere verilen bir yardım herkese değil, devletin verdiği her parada bu milletin hakkı vardır, vebali büyüktür.
  • 04-04-2020, 00:04:13
    #34
    Bende Çerkezköydeyim bununla ilgili belediye vs. yapmış olabilir şu anda bilgim yok.


    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 5 dakika önce kapıyı 2 maskeli memur ve 1 polis çaldı.
    Kapıyı açtık. Direk annemi çağırdılar. Kimlik alıp fotoğraf çekip bir zarf verdiler.

    Zarfın içinde 1000 (bin) TL vardı.

    Ve zarfı direk anneme verdiler. Bu para sizin hakkınız dediler.

    Böyle bir yardım mı başladı? Neden böyle birşey yapıldı anlam veremiyorum.

    Fakat bundan 8-9 ay önce babam işsizlik maaşı için başvurdu. Eve gelen memurlar mobilyalara vs. bakarak olumsuz karar verdi. Acaba ondan dolayı mı yardım edildi?

    Arkadaşlar sizde bi belediyeyi arayıp sorun.

    Tekirdağ/Çerkezköy de ikametgah ediyorum.
  • 04-04-2020, 00:24:23
    #35
    SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir durumunuz nedir hocam, hiç beklemediğiniz anda gelmiş olması bu işte bir hata yapıyor olabilirler mi diye düşünmeme sebep oldu açıkçası.

    Dar gelirli ailelere verilen bir yardım herkese değil, devletin verdiği her parada bu milletin hakkı vardır, vebali büyüktür.
    Dar gelirli bi aileyiz hocam.
  • 04-04-2020, 00:45:10
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dar gelirli bi aileyiz hocam.
    https://www.r10.net/1076529555-post22.html

    şu mesajın geldi aklıma hemen. Neyse....