Bende Çerkezköydeyim bununla ilgili belediye vs. yapmış olabilir şu anda bilgim yok.


Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 5 dakika önce kapıyı 2 maskeli memur ve 1 polis çaldı.
Kapıyı açtık. Direk annemi çağırdılar. Kimlik alıp fotoğraf çekip bir zarf verdiler.

Zarfın içinde 1000 (bin) TL vardı.

Ve zarfı direk anneme verdiler. Bu para sizin hakkınız dediler.

Böyle bir yardım mı başladı? Neden böyle birşey yapıldı anlam veremiyorum.

Fakat bundan 8-9 ay önce babam işsizlik maaşı için başvurdu. Eve gelen memurlar mobilyalara vs. bakarak olumsuz karar verdi. Acaba ondan dolayı mı yardım edildi?

Arkadaşlar sizde bi belediyeyi arayıp sorun.

Tekirdağ/Çerkezköy de ikametgah ediyorum.