blackforecast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende çerkezköyde yasıyorum. belki ailede çalışan görülmüyosa ona göre dağıtma kararı almış olabilirler.
2 Öğrenci gözüküyor hocam.
Ben de çalışan olarak daha doğrusu kendime ait bir şirketim olduğu için çalışan olarak gözükebilirim. Ama bunun sonucu birşeyi değiştirmez.