Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailemden bağımsız yaşıyorum.
Ailem adına yorum attım.
Kişisel olarak soruyorsan milyonerim.
Bir gün yüzyüze gelirsek banka hesaplarımı göstereyim.
Bana bir şey göstermene gerek yok. Kendin milyoner, ailen dar gelirli ise bu ayıp sana ömür boyu yeter bana bir şey ispat etmene gerek yok