ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1076529555-post22.html

şu mesajın geldi aklıma hemen. Neyse....
Ailemden bağımsız yaşıyorum.
Ailem adına yorum attım.
Kişisel olarak soruyorsan milyonerim.
Bir gün yüzyüze gelirsek banka hesaplarımı göstereyim.