• 03-04-2020, 12:32:01
    #1
    R10 üyelikler davetiyesiz mi oldu direk kayıt ekranı açılıyor.
    • Enes65532
    Enes65532 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2020, 12:32:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam valla dolandırıcılar gelecek diye korkuyoruz ama biraz yeni kan lazım umarım açılmıştır
  • 03-04-2020, 12:33:51
    #3
    öyle gözüküyor ancak öz çekim gibi ekler yapmışlar, doğru bir hamle olmuş diyebiliriz R10 büyüyor ve o yüzden üyelikleri açmak güzel bir adım
  • 03-04-2020, 12:34:13
    #4
    Yeni Seyit'lere el sallayın.
  • 03-04-2020, 12:35:41
    #5
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle gözüküyor ancak öz çekim gibi ekler yapmışlar, doğru bir hamle olmuş diyebiliriz R10 büyüyor ve o yüzden üyelikleri açmak güzel bir adım
    Özçekimli ve kimliğiyle beraber olmak şartıyla yazdığı kimlik no ve selfiedeki tc uymazsa kabul edilmez heralde
  • 03-04-2020, 12:37:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kimlik ve selfie onaylı demi ?
  • 03-04-2020, 12:38:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Her konuda tartismayi birakin bence aşın bu konulari r10 büyüyor hayirli olsun.
  • 03-04-2020, 12:38:58
    #8
    Kendisini Whatsapp'ten R10 admini/moderatörü olarak tanıtıp günün tarihi ve tc kimlik ile selfie çekip yollayın diyen birisi vardı amacı bu muydu yoksa
    • Hover
    • Enes65532
    Hover ve Enes65532 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-04-2020, 12:43:18
    #9
    Kuralları çiğneyen, çiğneyene hayırlı olsun. Artık instagram kategorisi ne hale gelir düşünemiyorum.