• 03-04-2020, 12:46:12
    #10
    Gerekli önlem alınmış kimlik selfi kitle çoğalması iyidir yeni müşteri yeni satıcı
  • 03-04-2020, 12:49:31
    #11
    Millet evde sıkılıyor r10 a gelsin biraz ticaret canlansın.
  • 03-04-2020, 12:50:45
    #12
    R10.net'e üyelik admin onaylıdır.Lütfen internet geçmişinizden ve kendinizden kısaca bahsedin. Gerekli açıklamada bulunmayan üyelik başvuruları kabul edilmez.

    Böyle yazıyor. Hem selfie felan var. Coşkun Bey dikkat edecektir diye umuyorum.
  • 03-04-2020, 12:51:23
    #13
    nerede çokluk orada bereket demişler
  • 03-04-2020, 12:51:36
    #14
    KVKK kapsamında bir aydınlatma metni göremedim. Eğer yoksa şikayet halinde büyük cezalar olabilir.
  • 03-04-2020, 12:57:33
    #15
    peki arkadaşa davet kodu gönderdim ben kayıt ol sayfasında kodu ekleyeceği bir yer yok nasıl davet koduyla üye olacak
  • 03-04-2020, 12:59:13
    #16
    @Coskun; 'a sormak lazim
  • 03-04-2020, 12:59:17
    #17
    R10 bana yürüyor,
    R10daki dolaşan siyah nokta nedir
    .
    .

    konuları hayırlı olsun.
  • 03-04-2020, 13:02:40
    #18
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla dolandırıcılar gelecek diye korkuyoruz ama biraz yeni kan lazım umarım açılmıştır
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle gözüküyor ancak öz çekim gibi ekler yapmışlar, doğru bir hamle olmuş diyebiliriz R10 büyüyor ve o yüzden üyelikleri açmak güzel bir adım
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni Seyit'lere el sallayın.
    VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özçekimli ve kimliğiyle beraber olmak şartıyla yazdığı kimlik no ve selfiedeki tc uymazsa kabul edilmez heralde
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik ve selfie onaylı demi ?
    ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her konuda tartismayi birakin bence aşın bu konulari r10 büyüyor hayirli olsun.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisini Whatsapp'ten R10 admini/moderatörü olarak tanıtıp günün tarihi ve tc kimlik ile selfie çekip yollayın diyen birisi vardı amacı bu muydu yoksa
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuralları çiğneyen, çiğneyene hayırlı olsun. Artık instagram kategorisi ne hale gelir düşünemiyorum.
    Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli önlem alınmış kimlik selfi kitle çoğalması iyidir yeni müşteri yeni satıcı
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet evde sıkılıyor r10 a gelsin biraz ticaret canlansın.
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10.net'e üyelik admin onaylıdır.Lütfen internet geçmişinizden ve kendinizden kısaca bahsedin. Gerekli açıklamada bulunmayan üyelik başvuruları kabul edilmez.

    Böyle yazıyor. Hem selfie felan var. Coşkun Bey dikkat edecektir diye umuyorum.
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerede çokluk orada bereket demişler
    Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KVKK kapsamında bir aydınlatma metni göremedim. Eğer yoksa şikayet halinde büyük cezalar olabilir.
    omertutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coskun; 'a sormak lazim
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 bana yürüyor,
    R10daki dolaşan siyah nokta nedir
    .
    .

    konuları hayırlı olsun.
    peki arkadaşa davet kodu gönderdim ben kayıt ol sayfasında kodu ekleyeceği bir yer yok nasıl davet koduyla üye olacak