Hocam valla dolandırıcılar gelecek diye korkuyoruz ama biraz yeni kan lazım umarım açılmıştır
öyle gözüküyor ancak öz çekim gibi ekler yapmışlar, doğru bir hamle olmuş diyebiliriz R10 büyüyor ve o yüzden üyelikleri açmak güzel bir adım
Yeni Seyit'lere el sallayın.
Özçekimli ve kimliğiyle beraber olmak şartıyla yazdığı kimlik no ve selfiedeki tc uymazsa kabul edilmez heralde
Kimlik ve selfie onaylı demi ?
Her konuda tartismayi birakin bence aşın bu konulari r10 büyüyor hayirli olsun.
Kendisini Whatsapp'ten R10 admini/moderatörü olarak tanıtıp günün tarihi ve tc kimlik ile selfie çekip yollayın diyen birisi vardı amacı bu muydu yoksa
Kuralları çiğneyen, çiğneyene hayırlı olsun. Artık instagram kategorisi ne hale gelir düşünemiyorum.
Gerekli önlem alınmış kimlik selfi kitle çoğalması iyidir yeni müşteri yeni satıcı
Millet evde sıkılıyor r10 a gelsin biraz ticaret canlansın.
R10.net'e üyelik admin onaylıdır.Lütfen internet geçmişinizden ve kendinizden kısaca bahsedin. Gerekli açıklamada bulunmayan üyelik başvuruları kabul edilmez.
Böyle yazıyor. Hem selfie felan var. Coşkun Bey dikkat edecektir diye umuyorum.
nerede çokluk orada bereket demişler
KVKK kapsamında bir aydınlatma metni göremedim. Eğer yoksa şikayet halinde büyük cezalar olabilir.
R10 bana yürüyor,
R10daki dolaşan siyah nokta nedir
.
.
konuları hayırlı olsun.
peki arkadaşa davet kodu gönderdim ben kayıt ol sayfasında kodu ekleyeceği bir yer yok nasıl davet koduyla üye olacak