GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla dolandırıcılar gelecek diye korkuyoruz ama biraz yeni kan lazım umarım açılmıştır
uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle gözüküyor ancak öz çekim gibi ekler yapmışlar, doğru bir hamle olmuş diyebiliriz R10 büyüyor ve o yüzden üyelikleri açmak güzel bir adım
Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni Seyit'lere el sallayın.
VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özçekimli ve kimliğiyle beraber olmak şartıyla yazdığı kimlik no ve selfiedeki tc uymazsa kabul edilmez heralde
aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik ve selfie onaylı demi ?
ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her konuda tartismayi birakin bence aşın bu konulari r10 büyüyor hayirli olsun.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisini Whatsapp'ten R10 admini/moderatörü olarak tanıtıp günün tarihi ve tc kimlik ile selfie çekip yollayın diyen birisi vardı amacı bu muydu yoksa
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuralları çiğneyen, çiğneyene hayırlı olsun. Artık instagram kategorisi ne hale gelir düşünemiyorum.
Umutsuz78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerekli önlem alınmış kimlik selfi kitle çoğalması iyidir yeni müşteri yeni satıcı
bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Millet evde sıkılıyor r10 a gelsin biraz ticaret canlansın.
EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10.net'e üyelik admin onaylıdır.Lütfen internet geçmişinizden ve kendinizden kısaca bahsedin. Gerekli açıklamada bulunmayan üyelik başvuruları kabul edilmez.

Böyle yazıyor. Hem selfie felan var. Coşkun Bey dikkat edecektir diye umuyorum.
birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerede çokluk orada bereket demişler
Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KVKK kapsamında bir aydınlatma metni göremedim. Eğer yoksa şikayet halinde büyük cezalar olabilir.
omertutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coskun; 'a sormak lazim
StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 bana yürüyor,
R10daki dolaşan siyah nokta nedir
.
.

konuları hayırlı olsun.
peki arkadaşa davet kodu gönderdim ben kayıt ol sayfasında kodu ekleyeceği bir yer yok nasıl davet koduyla üye olacak