• 03-04-2020, 19:21:59
    #19
    90.000+ üye olmasına rağmen ben R10'u 5.000 üye olarak hissediyorum. Bence yeni üyeler eklenmesi daha iyi olacaktır.
  • 03-04-2020, 20:18:22
    #20
    Biz burada referansa bağlı üyeliklerle çok mutluyduk, R10’un davetiyesiz üyeliğe açılması bence bir prestij kaybıdır.
    Bilmemne aracından ne farkımız kalır üyelik açılırsa?
    Yorumlamam bu kadar.
  • 03-04-2020, 20:34:25
    #21
    Umarım manipüle edilerek farklı üyelikler açılmaz yoksa burası çöplüğe dönüşür.************** için üyelik satın alan insanlar ellerinden geleni yapıp kayıt olacaklardır ve birilerinin canı yine yanacaktır. Zaman neler getirecek göreceğiz