öyle gözüküyor ancak öz çekim gibi ekler yapmışlar, doğru bir hamle olmuş diyebiliriz R10 büyüyor ve o yüzden üyelikleri açmak güzel bir adım
Özçekimli ve kimliğiyle beraber olmak şartıyla yazdığı kimlik no ve selfiedeki tc uymazsa kabul edilmez heralde