• 31-03-2020, 20:02:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cuma gelen ürünüm halen dağıtıma bile çıkmadı, hadi gidip kendimiz alalım dedik bu seferde kargoyu bulamadılar, dağıtıcıdadır herhalde yarın dağıtırlar dediler hem bize cok ters yerde hem de gidiyoruz kargoyu da alamıyoruz.Yarın dağıtıma çıkıp gelirse 1 haftada kargo evime ulaşmş olacak geçen çarşamba kargoya verilmişti.Koronavirüs vs ile alakası yok ondan öncede böyle cok denk geldim.
  • 31-03-2020, 20:04:11
    #2
    ayın 21 nde n11 den sipariş verdim karşı taraf aynı gün kargoladı 23 ünde samsuna geldi kargo ogün bugündür hareket yok samsunda duruyor bügün şubeye gidip teslim aldım ptt kadar berbat bir kargo firması yok
  • 31-03-2020, 20:04:37
    #3
    Kalleşler çoğu aldığı parayı haketmiyor. Payoner postamı 3 defadır getirmiyorlar. Neymil adresten taşınmış aynı firma 30 senedir aynı binada babacım ne taşınması
  • 31-03-2020, 20:05:44
    #4
    virüs den dolayı aksama olmus olabılır hocam
  • 31-03-2020, 20:07:56
    #5
    PTT çok bozdu 50 yıl öncesinin firması gibi çalışıyorlar. Sürekli fiyat artışlarıyla yoğunlukları artmıştır ama buna göre aksiyon almaları gerekiyor. İşin daha da vahimi gidip almak istediğin zaman teslm etmiyorlar.