ayın 21 nde n11 den sipariş verdim karşı taraf aynı gün kargoladı 23 ünde samsuna geldi kargo ogün bugündür hareket yok samsunda duruyor bügün şubeye gidip teslim aldım ptt kadar berbat bir kargo firması yok