PTT çok bozdu 50 yıl öncesinin firması gibi çalışıyorlar. Sürekli fiyat artışlarıyla yoğunlukları artmıştır ama buna göre aksiyon almaları gerekiyor. İşin daha da vahimi gidip almak istediğin zaman teslm etmiyorlar.