Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Cuma gelen ürünüm halen dağıtıma bile çıkmadı, hadi gidip kendimiz alalım dedik bu seferde kargoyu bulamadılar, dağıtıcıdadır herhalde yarın dağıtırlar dediler hem bize cok ters yerde hem de gidiyoruz kargoyu da alamıyoruz.Yarın dağıtıma çıkıp gelirse 1 haftada kargo evime ulaşmş olacak geçen çarşamba kargoya verilmişti.Koronavirüs vs ile alakası yok ondan öncede böyle cok denk geldim.