• 28-03-2020, 16:51:29
    #1

    https://www.youtube.com/watch?time_c...ture=emb_title

    bu iddialar zaten ortalıktaydı şimdi neredeyse ayyuka çıkmış.
    çin dünyayı kandırmaya çalışıyor!
    biten yada azalan birşey yok.
    durumun ciddiyeti aslında çok çok daha önemli
  • 28-03-2020, 16:55:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nasıl bir milletse bütün dünyanın psikolojisini bozdular, ben dahil etrafta paranoyak gibi acaba nerden kapıcam diye işe gidiyorum.
  • 28-03-2020, 16:55:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yani bu sefer de Çin Başbakanı Li bizi kandırdı diyecekler. Vay halimize
  • 28-03-2020, 17:00:58
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trump haybeye Çin virüsü deyip durmuyor heralde. Çin'e salgından etkilenen tüm ülkelere tazminat ödemesi yolunda baskı yapılacak sanırım. Ama ödemiyorum derse nasıl bir yaptırım yapabilir onu merak ediyorum.
  • 28-03-2020, 17:03:01
    #6
    Bütün Dünya bu virüsün yarasa yiyen vatandaşları Çin tarafından yayıldığını biliyor bunun saklanacak bir yanı yok, olamazda...
    Bu saatten sonra anca vatandaş kaybeder ve bunları saklar, zaten nüfus sayımlarında illa ki çıkar bu sayımları. Ayrıca bu tazminat ödeme konusunda ödemiyorum deyince ne olabilecek ki, yani ne yapılacak?
    Bana kalırsa bu virüsün bu kadar büyütülmesine hiç gerek yok sıradan virüsler gibi birşey, ama çevremdeki insanlar günlük yaşantımdan ödün vermediğim için bana manyak gözüyle bakıyorlar. Çevremdeki insanlar sürekli ellerini yıkıyor, maske ve eldiven takıyor bunu bana da baskı yapıyorlar ve hiç hoş birşey değil.
    Yani takmaya deymez bir konu.
  • 28-03-2020, 17:03:56
    #7
    ekonomisi bittiği için açıklamıyor olabilir yeniden eski gücüne kavuşması için güvenilirlik kazanması şart
  • 28-03-2020, 17:57:23
    #8
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün Dünya bu virüsün yarasa yiyen vatandaşları Çin tarafından yayıldığını biliyor bunun saklanacak bir yanı yok, olamazda...
    Bu saatten sonra anca vatandaş kaybeder ve bunları saklar, zaten nüfus sayımlarında illa ki çıkar bu sayımları. Ayrıca bu tazminat ödeme konusunda ödemiyorum deyince ne olabilecek ki, yani ne yapılacak?
    Bana kalırsa bu virüsün bu kadar büyütülmesine hiç gerek yok sıradan virüsler gibi birşey, ama çevremdeki insanlar günlük yaşantımdan ödün vermediğim için bana manyak gözüyle bakıyorlar. Çevremdeki insanlar sürekli ellerini yıkıyor, maske ve eldiven takıyor bunu bana da baskı yapıyorlar ve hiç hoş birşey değil.
    Yani takmaya deymez bir konu.
    Ailenizden biri ölünce anlarsınız. Umarım ölmez.