Trump haybeye Çin virüsü deyip durmuyor heralde. Çin'e salgından etkilenen tüm ülkelere tazminat ödemesi yolunda baskı yapılacak sanırım. Ama ödemiyorum derse nasıl bir yaptırım yapabilir onu merak ediyorum.