SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün Dünya bu virüsün yarasa yiyen vatandaşları Çin tarafından yayıldığını biliyor bunun saklanacak bir yanı yok, olamazda...
Bu saatten sonra anca vatandaş kaybeder ve bunları saklar, zaten nüfus sayımlarında illa ki çıkar bu sayımları. Ayrıca bu tazminat ödeme konusunda ödemiyorum deyince ne olabilecek ki, yani ne yapılacak?
Bana kalırsa bu virüsün bu kadar büyütülmesine hiç gerek yok sıradan virüsler gibi birşey, ama çevremdeki insanlar günlük yaşantımdan ödün vermediğim için bana manyak gözüyle bakıyorlar. Çevremdeki insanlar sürekli ellerini yıkıyor, maske ve eldiven takıyor bunu bana da baskı yapıyorlar ve hiç hoş birşey değil.
Yani takmaya deymez bir konu.
Ailenizden biri ölünce anlarsınız. Umarım ölmez.