• 24-03-2020, 16:33:45
    #10
    Bu kafada arkadaşlar da aramızda çok fazla var. Normal piyasanın yarı fiyatına bile çok diyorlar. İşin garibi kızdığımız kişiler aramızdalar ve onlar piyasayı bu kadar düşürüyor.
    • chemochan
    chemochan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-03-2020, 16:34:50
    #11
    Ben 200 tl vereyim de bu arkadaş şu sektörden defolup gitsin lütfen. Nedir bunlardan çektiğimiz.

    https://youtu.be/ADMq9VaLs6Q
  • 24-03-2020, 16:35:02
    #12
    150₺ ye sunucu var mı acaba? Hadi diyelim var. Birde üstüne üstük wordpres kurdu kaçak temalarla. Hiç mi hiç değerli değil zaman arkadaşım ya. Yazıktır. Kızılacak çok nokta var bu konuda fakat bunaldık bizde. Her gün bir sitede kodumuzu, resimlerimizi görmekten sıkıldık. Şikayet etmekten sıkıldık, davalardan sıkıldık. Umarım bu dunya üzerindeki tüm copycatlerin soyu kurur.
  • 24-03-2020, 16:43:17
    #13
    Ya bizim forumda da var neyazik ki. Geçenlerde şikayet bölümünde okudum, Adam 150 TL'ye seo hizmeti konusunda anlaşmış. Parayı vermiş hizmeti alamamış. Şikayet ediyor bide. Admin olucam ikisini de banlarım vala
  • 24-03-2020, 16:43:29
    #14
  • 24-03-2020, 16:54:42
    #15
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi sitelermiş onlar acaba
  • 24-03-2020, 17:08:30
    #16
    Kurumsal Üye
    Bunun gibi beleşe getirmek isteyenler yüzünden e-ticaret desteği vermiyorum uzun süredir.

    En basiti Opencart üzerine hizmet bekleyen kişi tema lisanssız olsun, modüller ücretsiz olsun, sen de bana bu işi 200 TL yap hocam der mesela. Ha bu arada; kategori ve ürün girmesini de bilmez doğal olarak ve senden bekler. Ve en önemlisi iş çook acildir

    Ama müşteriye pek kızmıyorum aslında. Bu işi paketlere döküp 100 TL diyenler yüzünden bitti piyasa.
  • 24-03-2020, 18:27:34
    #17
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun gibi beleşe getirmek isteyenler yüzünden e-ticaret desteği vermiyorum uzun süredir.

    En basiti Opencart üzerine hizmet bekleyen kişi tema lisanssız olsun, modüller ücretsiz olsun, sen de bana bu işi 200 TL yap hocam der mesela. Ha bu arada; kategori ve ürün girmesini de bilmez doğal olarak ve senden bekler. Ve en önemlisi iş çook acildir

    Ama müşteriye pek kızmıyorum aslında. Bu işi paketlere döküp 100 TL diyenler yüzünden bitti piyasa.
    Minimum 1000 liraya yapıyorum deyin kuyruk olur. Ucuza web işi yapılmaz.