150₺ ye sunucu var mı acaba? Hadi diyelim var. Birde üstüne üstük wordpres kurdu kaçak temalarla. Hiç mi hiç değerli değil zaman arkadaşım ya. Yazıktır. Kızılacak çok nokta var bu konuda fakat bunaldık bizde. Her gün bir sitede kodumuzu, resimlerimizi görmekten sıkıldık. Şikayet etmekten sıkıldık, davalardan sıkıldık. Umarım bu dunya üzerindeki tüm copycatlerin soyu kurur.