Bunun gibi beleşe getirmek isteyenler yüzünden e-ticaret desteği vermiyorum uzun süredir.
En basiti Opencart üzerine hizmet bekleyen kişi tema lisanssız olsun, modüller ücretsiz olsun, sen de bana bu işi 200 TL yap hocam der mesela. Ha bu arada; kategori ve ürün girmesini de bilmez doğal olarak ve senden bekler. Ve en önemlisi iş çook acildir
Ama müşteriye pek kızmıyorum aslında. Bu işi paketlere döküp 100 TL diyenler yüzünden bitti piyasa.