Ya bizim forumda da var neyazik ki. Geçenlerde şikayet bölümünde okudum, Adam 150 TL'ye seo hizmeti konusunda anlaşmış. Parayı vermiş hizmeti alamamış. Şikayet ediyor bide. Admin olucam ikisini de banlarım vala