• 23-03-2020, 16:48:43
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haftaya pazartesi gelir.
  • 23-03-2020, 16:50:36
    #20
    En geç 30'unda bu karar çıkacaktır. Bizim sığır vatandaşımızı başka türlü zapdedemezsin.
  • 23-03-2020, 16:50:41
    #21
    Su an herkes keyfinde yaşlısından. Gencine kimse dinlemiyor ki cok rahat dışarı cıkıyorlar böyle giderse gelecek gibi ekonomik sıkıntıdan büyük sıkıntıya sokar devlet karşılayacak diyorlar bakalım
  • 23-03-2020, 16:50:51
    #22
    Yasak gelmeli , baska yolu yok
  • 23-03-2020, 16:51:22
    #23
    Bugün değil ama bu hafta bitmeden gelicek bence de .
  • 23-03-2020, 16:53:40
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bu şartlarda gelmesi gerekiyor.
    Öncelik sağlık tabi lakin bazı arkadaşların görmediği bazı konular var mesela.
    Eminönün'de esnafım benim işim kışın kış bitti çok şükür rahatım diye biliyorum ama 2 yan komşum çok sevdiğim dostlarım
    İşleri kışın başlıyor ve 23 nisan ağırlık veriyorlar ve bu firma 8 milyon sadece 23 nisan ve yazlık ürünlere para harcadılar kiraları aylık 50.000 TL ve bu adamlar sadece
    Geçen yıl 200 milyon çek ödemişler.

    Dışarı çıkma yasağı gelmesi normal olması gereken bir olay ama bu firmalara destek gerekli çekleri 4-5 ay ötelenmeli dışarı çıkma yasağı gelmesine gerek bile yok
    23 nisan iptal oldu iptali geçin hiç bir esnaf 1 lira harcayıp mal almıyor bu insanlar ne yapacak bu adamların bittiği andır.
    Allah yar ve yardımcımız olsun.
  • 23-03-2020, 16:54:10
    #25
    Bence gelmeli. Ama sokağa çıkma yasağı olmayacak gibi. Devletin durumu ortada. Millette para yok. Kısıtlandırmalar ile yapıyorlar birşeyler.

    Gelmesi için ölümlerin 3 haneli ( Allah korusun)
    Hükümete karşı büyük baskı olması lazım.
    Şahsi fikrim bu yönde. Yumurtayı kapıya dayandırmayı seven bir milletiz
  • 23-03-2020, 16:55:14
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle Gelir Çünkü İnsanlar Dikkate Almıyor Virüsü
  • 23-03-2020, 16:55:55
    #27
    1-2 güne belli olur x2 artışlar devam ederse kaçınılmaz.